Re: BARDZO Proszę o odpowiedź cz.2

Autor: vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 14:52:36 MET DST

/// K a s z p i r /// napisał(a) w wiadomości:
<7n1m1t$m29$1_at_isp.omega.com.pl>...
>Cześć !!!
>
>Teraz mój problem się jeszcze pogłębił :)
>
>Dogadałem się ze znajomym że za dopłatą może mi wymienić mojego cdroma
LGx40 (z którego nie jestem zbyt zadowolony) na :

>1. DVD-rom Hitachi 2500 (4x24) - dopłata około 220 zł
>2. DVD-rom LG DRD-841B (4x32) - dopłata około 245 zł
<ciach>

Hitachi jest calkiem, calkiem. Ale i tak IMHO nie ma to sensu

>Co według WAS było by rozsądniejszym wyborem
>
>1. Dołożenie dodatkowego 64 mb ram
>2. Wymiana cdroma na dvdroma za dopłatą

IMHO duzo lepsza bedzie pamiec. 64 MB to stanowczo zbyt malo a skoro i tak
nie masz swobodnego dostepu do DVD to wymiana na DVDROM mija sie z celem -
nic na niej nie skorzystasz

>Sprawa jest dla mnie bardzo pilna.
<ciach>
>Czy warto w ogóle kupować DVD czy może poczekać kilka(kilkanaście) lat ??
:((

IMHO lepiej poczekac - narazie oferta plyt DVD jest zbyt mala

Pozdrowienia

Vindex