Re: Odp: TNT2 Ultra czy G400???

Autor: Zbigniew Piotrowski (zbishek_at_kki.net.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 13:09:35 MET DST

Piotr Pastuszka wrote:

> Użytkownik Kris <kris_at_hardware.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:7mveln$le1$1_at_gemini.webcorp.com.pl...

> [mały wielki ciach..]

 nie jasno napisalem ale znaczy ze nie wszedzie przygotowana mapy, czasem

> tylko postacie maja tak robione (darkan) szczegolow nie znam ale jak byla
> lista gier wspomagajacych EBM to byla dluga (ze 30 tytulow ) z tym ze
> wiekszosc korzysta ze softwareowej emulacji DX6 jak rozumiem
> ale klucic u nie bede to nie jest wazne

> na
>
> siada ale chodzi i jest b ladny (patrzac na screeny)

I właśnie dlatego mam dylemat:
za ~1000 zł mam:
TNT2U 32MB
lub
G400 16MB (a ile kosztuje 32MB G400?)

Więc zapłacić więcej za Matroxa tylko dla ślicznej wody, czy ładniejszych
potworków???, czy są z nowymi programami okaże się że że Matrox zaczyna być
szybszy?