Re: Plyta Soltek SL-54U5

Autor: Tomasz Koczorowski (vangelis_at_friko1.onet.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 13:14:12 MET DST

Krzysztof Gora wrote:

> Mam AMD 400Mhz i chce go podkrecic ale nie wiem jak na tej plycie
> ustawic napiecie 2.3v czy 2.4v czy ktos moze wie ? aha i czy nie wiecie
> czy przypadkiem do tej plyty bede mogl wlozyc AMD k6-III ??????????

Czesc!!!

Aby plyta dzialala z K6-III musisz zainstalowac nowy BIOS, mozna go
sciagnac ze strony producenta (ale transfer jest dosc wolny) lub z
amd.strefa.com z sekcji software.

Jezeli chodzi o ustawienie napiecia to jezeli chcesz to podesle Ci na
priva instrukcje w formacie Acrobat Reader-a (ok 180kb), w niej masz
wszystkie mozliwe ustawienia.

Pozdrawiam
Tomasz Koczorowski