Odp: TNT2 Ultra czy G400???

Autor: Piotr Pastuszka (starosta_at_mikrus.pw.edu.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 18:13:49 MET DST

Użytkownik Kris <kris_at_hardware.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7mveln$le1$1_at_gemini.webcorp.com.pl...
> Cześć,

> Bardzo ładny zestaw. Ale nie zoptymalizowany pod gry (G200 jest tu
> hamulcem).

wiem,ale kupilem go gdy jeszce mialem 64 MB ,c266 @400 i konkurentem byl
tnt1, ktory byl jak dla mnie duzo drozszy, wczesniej krotko mialem i740
teraz przyszedl okres na wymiane karty gradficznej a co dalej to nie wiem
(mam juz i tv i radiowa i sieciowa i jestem z nich zadowolony )

> ???

nie jasno napisalem ale znaczy ze nie wszedzie przygotowana mapy, czasem
tylko postacie maja tak robione (darkan) szczegolow nie znam ale jak byla
lista gier wspomagajacych EBM to byla dluga (ze 30 tytulow ) z tym ze
wiekszosc korzysta ze softwareowej emulacji DX6 jak rozumiem
ale klucic u nie bede to nie jest wazne

> jak kupie TNT2U to za rok
>
> Ale ma Emboss (gorszy ale szybszy) no i po prawdzie to G400 siada nieźle
na
> swoim Enviromential (jak TnT1 na Stencil :-)))

siada ale chodzi i jest b ladny (patrzac na screeny)

> A G400 to nie snobizm?

jeszcze go nie kupilem ,to tylko rozwazania na temat tej karty, pisalem juz
ze nie wiem na co zdecyduje, g200 byla pomylka ( w pewnym sensie-bo zbyt
maly wzrost w stosunku do i740- a OGL wrecz wolniejszy ,za to D3D ewidentnie
szybsze.)
i nie chce nastepnej popelnic, ale to co daje matrox to mi sie podoba , i
chcialbym zostac przy tej firmie dlatego viecej sie tym interesuje
ale nie wykluczam TNT1/2 ,choc wykluczam S4,V2/3 itp

PiotrP