Odp: TNT2 Ultra czy G400???

Autor: Piotr Pastuszka (starosta_at_mikrus.pw.edu.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 14:03:06 MET DST

Użytkownik Kris <kris_at_hardware.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7mug19$aco$1_at_gemini.webcorp.com.pl...
> Cześć,

> (nawet w OGL)
>
> Mylisz się :-)

moze

> Nawet się nie zaczęły :-)

kartka reklamowa w sobote na monitorach byla ze oba sa ale cena byla tylko
do pierwszego na ladzie przy karcie

> co
>
> "true" to mocno powiedziane :-)))

czyli wg ciebie to m64 ?

> Zdziwiłbyś się.

moze i tak

> lepsze
>
> Tylko stary, biedny Forsaken ... Reszta poziom zbliżony. D3D na Matrox'ie
> jest najwyższej klasy i porównywalny z szybką TnT2. OpenGL leży (zobacz co
> się dzieje w ambitniejszych grach : KingPin, Heretic II, Unreal,
Half-Life -
> porównawczo oczywiście bo w ostatnie dwie można grać na D3D).

ok jeszce raz sprawdze
PiotrP