Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 14:15:47 MET DST
Cześć,
> > > a 32 b juz nie ma tej istotnej przewagi.
> > Zdziwiłbyś się.
> moze i tak
Żeby było jasne. Te nowej generacji karty wielokrotnie osiągają grywalność w
1280x1024x32b. Policz sobie ile to zajmuje pamięci przy ... potrójnym
buforze (z reguły nie odpalisz na 16MB). OK. Powiesz mam 15" i 1024 to max.
To policz ile Ci zostaje na tekstury (oczywiście 32bity i triple buffer).
Transfer AGP jest o klasę wolniejszy od teksturowania z pamięci lokalnej
więc chyba czujesz co się dzieje. Ale jak grasz w niżym trybie bez TB czy w
grę o małej ilości tekstur to różnica jest coraz bardziej pomijalna.
Wszystko więc jak zwykle zależy od wykorzystania.
> ok jeszce raz sprawdze
Sprawdź :-) Testowałem G400 i wiem do czego jest zdolny. Nie zwracaj uwagę
na Quake II demo1 (za mało tekstur) tylko na crusher. Najlepiej brać wyniki
np. z KingPin i Heretic II oraz w trybie OpenGL w Half-Life i Unreal. Po
nich dopiero rozpoznasz jak optymalizują sterownik.
> PiotrP
Pozdrawiam.
Kris.
-- "A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do it, but nobody can agree on how to compare performance." mailto:kris_at_hardware.com.pl -- Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:47:01 MET DST