Odp: TNT2 Ultra czy G400???

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 08:09:49 MET DST

Cześć,

> przy zalozeniu 16 bitow i OGL ,przy 32 bitach wszystkie 3 podobne w
(nawet w OGL)

Mylisz się :-)

> a MAX jest lepszy,od zwyklego

Niewątpliwie :-)

> na gieldzie byly juz g400 za 758zl

16MB OEM.

> a MAX nie wiem nie pytalem ale juz sie skonczyly

Nawet się nie zaczęły :-)

> NIe wiem co to ale PowerColor byly za 440 zl niby "true TNT2" 32 MB -ale
co
> to jest warte to nie wiem

"true" to mocno powiedziane :-)))

> porownuj TNT2U z G400MAX i przy ostatnich sterownikach nie ma takiej
roznicy

OpenGl wciąż daleki od doskonałości.

> (zakladam oczywiscie szybki procek )

Obydwie wymagają.

> a 32 b juz nie ma tej istotnej przewagi.

Zdziwiłbyś się.

> Duzo lepiej .IMHO lepiej niz w TNT2U. byly jakies testy z ktorych wynikalo
> ze w D3D (przegladowo w grach ) only TNT2U180/200 (lub wiecej ) byly
lepsze
> nie ze strony matroxa (uprzedzajac zaczepki) :)

Tylko stary, biedny Forsaken ... Reszta poziom zbliżony. D3D na Matrox'ie
jest najwyższej klasy i porównywalny z szybką TnT2. OpenGL leży (zobacz co
się dzieje w ambitniejszych grach : KingPin, Heretic II, Unreal, Half-Life -
porównawczo oczywiście bo w ostatnie dwie można grać na D3D).

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."