Re: Nieznane opcje w BIOSI-e

Autor: Echo (bodzioml_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 18:55:58 MET DST

\"Grzegorz Mazur\" <NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM> wrote:

>Opcja ECC cache L2 Celka / P-II / P-III. ECC to Error Correction Code, czyli
>wykrywanie błędów. Jak włączysz, to może nie działać cache L2. ECC mają
>tylko P-II i P-III, więc jak masz Celka to możesz zapomnieć...

Tu sie prawdopodobnie mylisz, u mnie na Cel300A_at_464 po wlaczeniu tej opcji
wszystko wskazuje na to ze jednak działa:
Sandra 98 Standart pisze: L2 Cache 128KB ECC synchronous write-back
WCPU ID w sekcji Cache Reg pisze:
ECC check enable: ON
Cache state error checking enable: ON

Po właczeniu ECC polepsza sie zdecydowanie stabilnosc a spadku wydajnosci
nie stwierdziłem :)
Dodatkowo L2 latency mam podkrecone na 3 - polecam, u mnie dało ok 3-5% dopału
w grach.

Pozdrowienia

PS. Głupota pisać z www ale nie mam chwilowo innej możliwosci..

              -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglądać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!