Re: Nieznane opcje w BIOSI-e

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 10:34:16 MET DST

Dnia 18 Jul 1999 11:55:58 -0500, "Echo" <bodzioml_at_box43.gnet.pl> napisał:

>Tu sie prawdopodobnie mylisz, u mnie na Cel300A_at_464 po wlaczeniu tej opcji
>wszystko wskazuje na to ze jednak działa:
>Sandra 98 Standart pisze: L2 Cache 128KB ECC synchronous write-back
>WCPU ID w sekcji Cache Reg pisze:
>ECC check enable: ON
>Cache state error checking enable: ON
>
>Po właczeniu ECC polepsza sie zdecydowanie stabilnosc a spadku wydajnosci
>nie stwierdziłem :)
>Dodatkowo L2 latency mam podkrecone na 3 - polecam, u mnie dało ok 3-5% dopału
>w grach.

jeszcze raz poprosze, powoli i jasno - w jakich jednostkach jest to L2 cache
latency w nowych biosach abita, ile wynosi default (BTW nie mogli tam
napisac "default: 5" na przyklad???).

jesli to by bylo w ns to obawialbym sie ze moze sie przez to wykladac
komputer - przeciez zawsze mowilo sie ze najwiekszym problemem przy
podkrecaniu procesorow jest odpornosc L2 cache

Jacek