Re: Nieznane opcje w BIOSI-e

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 00:31:51 MET DST

Pako wrote in message ...
>Czy ktoś mógłby wyjaśnić znaczenie poniższych opcji w BIOSI-e
>
>1 BIOS FEATURES SETUP
>a) CPU ECC Function

Opcja ECC cache L2 Celka / P-II / P-III. ECC to Error Correction Code, czyli
wykrywanie błędów. Jak włączysz, to może nie działać cache L2. ECC mają
tylko P-II i P-III, więc jak masz Celka to możesz zapomnieć...

>b) CPU clock failed reset

? Może coś związane z resetem jak padnie procek? Nie wiem...

>2 INTEGRATED PERIPHERALS
>a) AC Resume After PWR-LOSS

Co się dzieje, jak Ci odetną prąd i potem włączą znowu. Jak ustawisz na
Enabled, to komp się uruchomi.

... A zresztą nie chce mi się tego pisać...

Zajrzyj tu:

http://www.phoenix.com/pcuser/bios-award-fields.html

>Z góry serdecznie dziekuje

Niezamaco - nie namęczyłem się za bardzo...

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur