Re: Nieznane opcje w BIOSI-e

Autor: Echo (bodzioml_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 24 Jul 1999 - 15:26:46 MET DST

>jeszcze raz poprosze, powoli i jasno - w jakich jednostkach jest to L2 cache
>latency w nowych biosach abita, ile wynosi
>default (BTW nie mogli tam napisac \"default: 5\" na przyklad???).

Dla Cel 300A default to 5. Dla innych selerow tez chyba 5 ale nie jestem pewien.
Jakich jednostek to nie wiem ale raczej bedzie to w cyklach zegara a nie w ns.

Stabilnosc 100% (no, moze 99 :)). Windoza sypie sie dopiero przy 2. Nie zmienia
to faktu ze zadne ustawienie nie pomaga przy FSB 112 - pomaga tylko calkowite
wylaczenie L2.
Aha, uzywam programiku H.Ody (tego od softFSB) pt. WCPU L2 ktory mozna zapuscic
pod windowsami i sprawdzic jakie sie ma to L2 latency. Programik jest na
http://cgi.tky.3web.ne.jp/~nrklv/nrklv/cgi-bin/softdl.cgi?wl2dd160.exe
(słabe transfery ale jak ktos chce to wysle na priv)

>A ja czytalem, ze przeklamania wystepuja najczesciej na linii FPU-L2. To by
>nawet tlumaczylo, dlaczego Unreal jest
>najlepszym testem podkreconego procka...

Unreal jest chyba bardzo \"keszozależny\". Własnie w Unrealu wzrost predkosci
przy L2 latency=3 był najwyrazniejszy (ok 2.5 FPS - z 39 na ponad 41) - C464,
V2, Live, grafika i dzwiek na maxa, Vsync wył.

Pozdrowienia

              -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglądać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!