Re: Zoltrix na dobre i na złe

Autor: AlFi (alfi_at_infoman.com.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 00:13:30 MET DST

Heh, to nie jest pierwszy numer Chipa, w ktorym ukazuje sie dziwna
punktacja. Jest to w razie zarzutow tlumaczone stosunkiem jakosci sprzetu do
ceny. A w tym przypadku mieliby racje: zaaaaaaaaa ta cene? :))))))))))
A oprocz tego Zoltrixy chodza w sumie ql, ale nie nalezy sie podpierac
minimalnymi wymaganiami sprzetu wydrukowanymi w instrukcji.
Phantom i Cobra do PII i Celeronow. Dopiero Spirit chodzi na P166MMX, czyli
na tej maszynie, na ktorej powinny biegac te najtansze.

Pozdrawiam
AlFi

http://www.infoman.com.pl  <- gry, programy, sterowniki