Re: Celeron raz jeszcze

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 22:45:08 MET DST

PhoeniX wrote in message <7mdr24$6se$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>Stary nie gadaj mi tu głupot bo i K6-2 i Celerona miałem
>a nawet nadal mam więc może napisz od razu co Ci
>się w mojej wypowiedzi nie podoba a nie odsyłaj mnie tu
>na jak?? strone.

Nie chcialem Cie denerwowac, ale... kiedy zrezygnowales
z AMD na rzecz Celerona? Robiles od tamtej pory jakies
DUZE testy z wykorzystaniem najnowszych sterownikow?
Jesli nie, to dlaczego twierdzisz, ze "Celeron wygrywa wyraznie".
Prosze Cie, spojrz na strone, ktorej adres zamiescilem.

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)

Ps. Wolalbym, zebys nie mowil do mnie "stary".