Re: Odp: Asus czy Abit ? (juz bez Outlooka)

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 21:07:18 MET DST

Bartek Nagorny wrote in message <378d346b.127517_at_druid.ceti.com.pl>...

>Plyta plycie nierowna, sam to pewnie dobrze wiesz.
>Abit, Asus wypuscily juz cos dla K7 ? :(

Na to pytanie odpowiem wkrotce. ;)

>Dobra, bezproblemowa plyta glowna to podstawa, najwazniejsza czesc w
>kompie. W wiekszosci przypadkow pierwsze rev. nowych plyt glownych na
>nowych czipsetach sa niedopracowane - ja ich nie kupuje, wole
>poczekac.

Ano prawda.
Aha, tak mi sie przypomnialo: kiedys bylo tu pytanie o iBX 443.
Z tego, co udalo mi sie znalezc, trojka zamiast zera na koncu
oznacza po prostu revision chipsetu.

>przed koncem roku nie przewduje bo i nie
>bedzie z czego wybierac - nowy intelowski czipset na jesieni, czyli
>dopracowane plyty glowne pod koniec/na poczatku przyszlego roku..

I kupilbys? Bo ja tak czytam opisy, czytam i jakos nie moge sie do niego
przekonac. Niczego interesujacego mi on nie daje.

>I przy mojej 15" 1/7 jest ok - jak przy wiekszosci pietnastek o ile ma
>sie conajmniej te 75Hz. :)

Mozliwe. Jednak zakupu pietnastki na razie nie przewiduje,
wiec gdybym mial akcelerator, zadowolilbym sie 640
albo ewentualnie 800... No, przy kolegach oczywiscie 1024. ;)

>Myslisz o "konkurencji" wczesniej wzgledem P2 teraz P3 ? No coz -
>dopoki nie zobacze ew. strat czy przychodow Intela mniejszych o
>powiedzmy 50% z zakladanych dopoty bede myslal, ze wiedzie im sie
>calkiem niezle :)

Wiedzie im sie, ale w tej chwili podzial rynku jest raczej sztuczny.
Dopiero wraz z wyjsciem Pn z 256 kb fullspeed cache Celeron
znajdzie sie w odpowiedniej niszy.
A intel strat mial raczej nie bedzie -- co najwyzej mniejsze zyski.

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)