Re: Zoltrix na dobre i na złe

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 23:57:35 MET DST

Tue, 13 Jul 1999 15:00:49 GMT, "De Grejt Kornholio"
<cornhole_at_darmo.alter.pl> napisał[a]:

>zOLTRIX FM-VSP56i3 dostał w CHIPie CHIP-Tip POWER!
>
>Chciałbym wiedzieć gdzie sprzedają takie złomtrixy, które działają tak jak
>ten testowany egzemplarz. Sam z tym modemem miałem wiele kłopotów z kilkoma
>egzemplarzami, a i na grupie często się widzi jak ludziska narzekają na
>wszelkie złomtrixy - co do tego modelu, to najczęściej zdarzało się, że
>wogóle nie dało się go zainstalować, lub po "udanej" instalacji modem po
>pewnym czasie po prostu znikał (no nie zupełnie - w slocie był dalej ;))
>Kolejną sprawą były niszczęsne blokujące linię przekaźniki ...

Pewnie dostali po prostu odpowiedni egzemplarz. Moje zdanie o
Zoltrixach jest takie - to bardzo dobry modem, tyle, że fatalnie
wykonany. Jak się trafi dobry egzemplarz, to będzie działał długo,
szczęśliwie i bezawaryjnie. Cały problem w tym, że na pierwszy rzut
oka nie widać, który z leżących na półce jest dobry.
Mój Zoltrix (po wymianie) działa świetnie, nic mu się nie klei, nie
zrywa połączeń, łączy się na 49333 (ew. 48000) i zastrzeżeń nie mam
żadnych.

>Czy w takiej poważnej gazecie komputerowej nie powinni testować więcej niż
>jednego egzemplarza? - może przy następnych okazałoby się, czego tak
>naprawdę warte są modemy tej firmy.
>A może to jakaś nowa "udoskonalona" seria? ;)

Jasne, że udoskonalona - poprzez dobór.
Skoro podobny mechanizm doprowadził do przekształcenia się małpy w
człowieka, to czym dla niego jest załatwienie głupiego cziptipa? ;-)

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl