Re: pytanie o celerony ppga

Autor: Quick (jaceks_at_polbox.com)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 11:56:53 MET DST

Pawel <pawelr_at_bigfoot.com> napisał(a) w artykule
<378c733b.827357_at_news.tpnet.pl>...
> Chcę kupić kompa z procem Celeron 366 A lub 400 A.
>
> Nurtuje mnie problem złącza PPGA (lub jak inni nazywają socket-370).
> Otóż czy jestem zmuszony kupić do celerona płytę z takim złączem, czy
> też mogę użyć płytę ze złączem slot-1 i odpowiednią przejściówką
> (tylko czy wtedy wszystko będzie OK). A może istnieją płyty, które
> mają oba złącza?
Sa takie plyty producentem jest ECS electronics grup.
sprzedaje to to hurtownia ab polecam swietne plyty

> P.S. A tak przy okazji czym różni się celeron 366 A OEM od 366 A BOX ?
> (tak na moje przeczucie chodzi tu o cache 128 kb, którego nie mają
> oem-y, ale jednak niektórzy sprzedawcy twierdzą, że oem-y mają ten
> cache...)
OEM- w skrocie to sam procesor
BOX- procesor , wentylator , certyfikat i :) naklejka na komputer aby
uzytkownik pamietal co wlozyl do komputera.
Quick