pytanie o celerony ppga

Autor: Pawel (pawelr_at_bigfoot.com)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 07:46:42 MET DST

Chcę kupić kompa z procem Celeron 366 A lub 400 A.

Nurtuje mnie problem złącza PPGA (lub jak inni nazywają socket-370).
Otóż czy jestem zmuszony kupić do celerona płytę z takim złączem, czy
też mogę użyć płytę ze złączem slot-1 i odpowiednią przejściówką
(tylko czy wtedy wszystko będzie OK). A może istnieją płyty, które
mają oba złącza?

P.S. A tak przy okazji czym różni się celeron 366 A OEM od 366 A BOX ?
(tak na moje przeczucie chodzi tu o cache 128 kb, którego nie mają
oem-y, ale jednak niektórzy sprzedawcy twierdzą, że oem-y mają ten
cache...)

Dzięki z góry

--
My PGP Public Key: