Odp: Co z HIMEM.SYS

Autor: Krzysztof (kleos_at_polbox.com)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 11:51:06 MET DST

Użytkownik Rafal Kolano <rkolano_at_lucent.com> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:378998C0.2395E18F_at_lucent.com...

| Jezeli masz kilka simow/dimmow to pozamieniaj ich pozycje w bankach
pamieci.

| --
| .-. .-.
| (_ \ / _) Rafal Kolano
Po wyjeciu DIMM 32 problemy zniknely.
Byc moze jeden z nich to 100MHz a drugi 66MHz i sie gryza.
Probuje to ustalic (temat - Jaka to pamiec?) na liscie,
ale na razie bez powodzenia.

Pozdrawiam