Pozar! (USR Winmodem)

Autor: Jo (M.Matusiak_at_int.pan.wroc.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 11:43:08 MET DST

 Sorry, za taki Subject, ale wszyscy fachowcy radza krzyczec "POZAR!" kiedy
sie potrzebuje pomocy. A ja wlasnie potrzebuje.
 Kupilem sobie ze 2 lata temu modem: "USRobotics Sportster Winmodem 33600" w
wersji niemieckiej. Ostatnio zainstalowalem W98 i przy instalacji modemu
okazalo sie, ze dyskietka z driverami padla, ale to kompletnie.
 Probowalem znalezc drivery w sieci - bylo wszystko, tylko nie ten model.
Jest co prawda program do instalacji, ale jakis debil napisal go tak, ze
sprawdza wersje Windows i chce uruchamiac sie tylko na W95-OSR2.

 Prosba jest taka - moze ktos podesle mi oryginalne sterowniki (mam
nadzieje, ze nie jestem jedyny w Polsce), albo przynajmniej podpowie sposob
na zmuszenie programu instalacyjnego do instalacji na W98?

  Z gory dzieki
   Marcin