Odp: Problemy z busmaster'em

Autor: E&D (e769_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 22:19:27 MET DST

Ja też mam problem. Jak dosypię piasku do herbaty, to mi zgrzyta w zębach.
A jak nie dosypię, to wszystko jest w porządku. Poradzisz mi coś??
Dżek
P.S. To nie grupa o napojach? Uff, gorąco. Miałem to samo co ty, ale z Soyo
i zrobiłem jak z herbatą.

: Od czasu kiedy zainstalowałem sterowniki bus master do mojej płyty mam
: pewien problem.
: Płyta firmy shuttle model HOT591-P ver 2. Najnowszy sterownik ze strony
: http://www.via.com.tw
: Dysk twardy Seagate ST34321A (Primary Master), WDC AC2850F (Secondary
: Master) oraz CD Acer 368 (Secondary Slave).
: OS: Win98 PL
: 1. Otóż kiedy zainstaluję busM. oraz wybiorę opcję "Uruchom ponownie" z
: klawiszem SHIFT system się zamka, a w momencie w którym powinien zacząć
się
: ponownie ładować... wyłącza twarde dyski (słychać parkujące głowice). Po
: kilku sekundach pierwszy dysk jest ponownie uruchamiany i na tym koniec.
: Trzeba restartować.
: 2. Bardzo podobnie wygląda sprawa z opcją "uruchom w trybie MS-DOS". Win
się
: zamyka, wyłącza dyski, następnie je znowu włącza i uruchamia tryb MS-DOS.
: Poza tym że trwa to 15 sek. więcej niż powinno to nic się nie dzieje.
: 3. Najlepiej wygląda sprawa z opcją "Zamknij system" chociaż i tak nie
jest
: rewelacyjnie. Pojawia się plansza "Poczekaj na zamknięcie systemu..." i
po
: zamknięciu wina wyłącza się pierwszy dysk, po 10 sek. wyłącza się drugi
: dopiero pojawia się plansza "Możesz teraz..."
: Tak to mniej więcej wygląda. Dodam tylko że kiedy odinstaluję te
sterowniki
: wszystko wraca do normy. System normalnie się zamyka i restaruje.
: Jeżeli ktoś zna antidotum na te dolegliwości to bardzo proszę o pomoc.
: Nie wiem jak z supportem viji więc możliwe ze jesteście moja
: ostatnią deską ratunku.