Odp: Problemy z busmaster'em

Autor: Reggi (reggi_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 07 Jul 1999 - 00:09:30 MET DST

To nie pomoze, ale ja tez mialem problemy z dyskiem Seagate ST36422A i plyta
z chipsetem VIA Apollo MVP3 (po zainstalowaniu dolaczonych do plyty
sterownikow).
Slyszalem, ze te dyski i chipsety sie gryza, ale nie wiem dokladnie i nie
podpisuje sie pod tym z cala odpowiedzialnoscia. Pytalem o podobny problem
na grupie - bez odzewu. :-(

Marek REGGI  Reinowski
reggi_at_friko6.onet.pl
Nieoficjalna Strona Kompanii Reprezentacyjnej Wojska Polskiego
http://friko6.onet.pl/gd/reggi
Użytkownik Krzysztof Grad <kmg_at_strefa.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7ltnn1$a8f$2_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

--
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl