Flashowanie ?? (Mój pierwszy raz :))

Autor: Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 22:45:09 MET DST

Witam.

Płyta: Fic 503+ (Via)
nowy bios: JK1534.BIN
flasher: Flash703.exe

Taki komplet sciągnięty ze strefy (amd), przygotowana dyskietka
startowa w biosie wyłączone:
- internal cache
-external cache
                   Włączone:
-bios (system?) cacheable

Odpalenie flasha w trybie konwersacyjnym i z lini poleceń daje takie
same efekty znaczy się żadne.

flash703.exe stary.bios /pn/sy
zrobił kopie starego biosu bez problemu.

flash703.exe nowy.bios stary.bios /py/sy/cd/cc

miał wgrać nowy bios,zapisać stary, wyclear cmos,copy dmi,robi tylko
tyle że: stacja coś czyta, pojawia się suma kontrolna nowego biosu i
na tym koniec, wszystko stoi (czekałem 5 min.) po resecie wszystko
jest ok. po staremu. ???????
Z tego co się na szybko dowiedziałem płyta nie posiada żadnego
sprzętowego(zworkowego) zabezpieczenia przed przypadkowym zapisaniem
flasha .
Bios jest awarda i jest to komplet do awarda. Ewentualne kopie
odpowiedzi prosił bym również F.U.P na vitto_at_box43.gnet.pl.

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090