Re: Płyta AT - BX czy ZX ? (dosyć pilne)

Autor: Vindex (vindex_at_kki.net.pl)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 01:33:47 MET DST

On Sun, 04 Jul 1999 16:49:33 GMT, planes_at_ulgo.koti.com.pl (ALGI)
wrote:

<ciach>
>Poszukałem w necie i nie ma takiej płyty.. jest 6100 i jest na Via więc
>odpada...

AFAIR jest jakis FIC o podobnej nazwie na BX'ie - ale cena pewnie
bedzie wyzsza ...

>no właśnie.. musi być 100 - tylko chyba ten Acorp ZX miał 66/100 i nic
>innego (jeszcze muszę to sprawdzić) a BX praktycznie wszystko poza 124 (do
>133)

Sprawdz. Zdziwilbym sie gdyby tak bylo. Naprawde malo plyt nie ma 75
MHz - z 83 moze byc gorzej

>No właśnie .. czy patrząc tylko na płytę można to rozpoznać jakoś od razu
>czy trza brać manuala w łapę?

Zalecam raczej manual'a - na ukladach i tak najczesciej jest radiator
wiec oznaczenia nic Cii nie dadza

>yhy... tylko że to jednak okazał sie VIA :(

To zostaje Ci tylko ACorp - chyba ze poszukasz czegos na LX'ie

>w najbliższym to może nie ale... ech. .masz rację.. mogę sobie odpuścić
>(ważne żeby miała 75 i 83 - może coś pokombinujemy :)

Dokladnie :) Moze znajdziesz jakiegos taniego a przyzwoitego LX'a

>Ano jest....

AFAIR Winmax wypuscil ostatnio jakas w miare tania (<400 zl) plyte na
BX ze slot 1 i socket 370 - moze ja znajdziesz?

Pozdrowienia

Vindex