Re: Dziwne zachowanie zasilacza(?)

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 01:21:31 MET DST

Sun, 4 Jul 1999 11:32:28 +0200, "ZED" <zednews_at_box43.gnet.pl>
napisał[a]:

>Hej!
>
>Mariusz Mroczkowski <Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org> w
>artykule news:930971782_at_p19.f84.n480.z2.ftn pisze...

>I jest to zupełnie normalne. Jeśli nie chcesz tego, to wyłącz tą funkcję.
>:-)

Hmmm... wyjaśnienie niezłe. Nie przyszło mi to wcześniej do głowy, ale
to zapewne z tego powodu, że z zasady wszelkie funkcje oszczędzania
energii (i z biosa i windowsowe) mam wyłączone. Przed chwilą to
sprawdziłem i faktycznie tak jest. Poza tym dlaczego oszczędzanie
energii miało się uaktywnić podczas normalnej pracy komputera?
W pamięci nie wisiało nic, co mogłoby się energią zajmować (z
wyjątkiem Raina, ale on się nie liczy).

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl