Re: Płyta AT - BX czy ZX ? (dosyć pilne)

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 07:56:08 MET DST

Dnia Sun, 04 Jul 1999 23:33:47 GMT, vindex_at_kki.net.pl (Vindex) napisał(a):

>On Sun, 04 Jul 1999 16:49:33 GMT, planes_at_ulgo.koti.com.pl (ALGI)
>wrote:
>
><ciach>
>
>AFAIR jest jakis FIC o podobnej nazwie na BX'ie - ale cena pewnie
>bedzie wyzsza ...
Ale w PL nie widać...
Sprawdzę jeszcze raz co to widziałem (pisało że na BX)
Cena była 360zł :O

>Sprawdz. Zdziwilbym sie gdyby tak bylo. Naprawde malo plyt nie ma 75
>MHz - z 83 moze byc gorzej
yhy.. w sobote skocze na gielde..
na BXie jest ale ATX ...601 czy cuś

>Zalecam raczej manual'a - na ukladach i tak najczesciej jest radiator
>wiec oznaczenia nic Cii nie dadza
no właśnie...

>To zostaje Ci tylko ACorp - chyba ze poszukasz czegos na LX'ie
eee.. to juz wole tego Acorpa BX za 350zł

>Dokladnie :) Moze znajdziesz jakiegos taniego a przyzwoitego LX'a
jakos nie jestem przekonany do LX ... ZX za to może być

>AFAIR Winmax wypuscil ostatnio jakas w miare tania (<400 zl) plyte na
>BX ze slot 1 i socket 370 - moze ja znajdziesz?
Hmm.. poszukam ale to będzie jak w stogu siana ;)
no... przesadzam ;)

--
ALGI                                  GALERIA SAMOLOTÓW
planes_at_ulgo.koti.com.pl           http://planes.koti.com.pl