Odp: 3COM US Robotics 56K Message Modem

Autor: Robert Falkowski (video_at_mmstudio.com.pl)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 02:27:55 MET DST

> Ta praca przy wylaczonym kompie to jest chwyt reklamowy. Jezeli masz plyte
> ATX to wlaczenie modemu (jego IRQ) jest monitorowane i powoduje wlaczenie
> kompa. Kombinowalem z tym cos 3 miesiace z marnym skutkiem.
> Pozdrawienia:
Czolgiem!
Rece mi opadly...
Program SV2.2 potrafi obsluzyc tryb "niezalezny" Message.
3 miesiace szukales i nie znalazles? Toz ATX nie ma nic do tego!
BIEDA!
Tak przy okazji... Czy jakis inny program potrafi TO obsluzyc? SV jest
brzydki jak noc i zona mi sie krzywi ;-)

PS: Przepraszam cala grupe za lekko zlosliwy ton mojego maila ale ja mam
dosyc czytania
postow, ktore nie tyle nie pomagaja rozwiazac problemu co wprowadzaja w
blad.

--
Robert Falkowski
video_at_mmstudio.com.pl