Re: Odp: Odp: Modem Zoltrix VSP56i3 2M ISA - wielkie gowno

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 04 Jul 1999 - 10:18:25 MET DST

On Sat, 3 Jul 1999 10:17:09 +0200, "Paweł Mackiewicz"
<pawel_at_top-pol.pl> wrote:

>chodzilo mi o sterowniki do windows, bo raczej wiekszosc
>pracuje na tym systemie, a on ma to do siebie, ze bez
>prawidlowo zainstalowanych sterownikow sie nie da...

Co sie nie da, jak sie nie da??? A ogladales ty z czego skladaja sie
owe slawetne "sterowniki"? pare stringow z komendami AT, na ogol
idiotycznie dobranych, Jak sie potrafi z modemem gadac to takie
sterowniki mozna sobie w buty wlozyc - czy od zera stringi sterujace
(inicjujacy, zamykajacy) napisze czy do gory nogami przekopie te
dostarczone w ramach "sterownika" to juz za rybke...

>co do dosa to sie zgadzam, a tak nawiasem
>mowiac zawsze sie zastanawialem dlaczego
>ludzie nie rozwiazuja problemow w najprostszy sposob tylko
>zawsze staraja sie "kombinowac" komandy AT do bolu,
>kiedy widac ze nic to nie da :)

Nie rozumiem - co jest "najprostszym sposobem"? Zaufanie ze jakis
bubek z MS lepiej od ciebie wie jaka jakosc linii telefonicznej masz i
jakie opoznienia daje program logujacy cie u telepsa?
Ja sie chce uzywac jakiegos narzedzia to trzeba sie jego obslugi
nauczyc - a jak sie uczyc nie chce - na coz...'... bo dobry Bog zrobil
co mogl - teraz trzeba wezwac fachowca..."

Darek