Re: Modem Zoltrix VSP56i3 2M ISA - wielkie gowno

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 20:32:20 MET DST

Fri, 02 Jul 1999 09:50:36 GMT, "Tomasz Jakub Waszkiewicz"
<elite_at_positive.net.pl> piszesz:

>Mam problem z takowymi modemami. Stwierdzilem juz 100% awaryjnosc.
>(przetestowalem 5 sztuk na roznych komputerach)
>Po kilku dniach modem przestaje odpowiadac albo nie chce wybierac linii.
>Szczegolnie problem pojawia sie na PII z FSB 100 MHz ale takze na zwyklym
>Pentium 100 nie chce poprawnie chodzic i czesto podczas diagnostyki wywala
>ze port jest juz otwarty i nic.

Sklejaja sie przekazniki, sprawa jest znana od dawna, na tej grupie
bylo wiele informacji na ten temat. Jak poczytasz stare posty to
mozesz tez znalezc kilka sposobow amatorskiego rozwiazania problemu.
Ja w swoim wstawilem przekaznik polprzewodnikowy, ale byl tez ciekawy
sposob polegajacy na zablokowaniu przekaznika od funkcji voice.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski