Odp: Odp: Modem Zoltrix VSP56i3 2M ISA - wielkie gowno

Autor: Paweł Mackiewicz (pawel_at_top-pol.pl)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 10:17:09 MET DST

Użytkownik Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:377de2e4.10708507_at_news.icm.edu.pl...

> Jakich znowu sterownikow??? Jakie sterowniki potrzebne sa do
> niemalnego modemu z wlasnym UART-em i procesorem interpretujacym
> komendy AT? Czy napewno wiesz o czym piszesz? ten modem ma psi
> obowiasek chodzic z dosolnego terminala, mozna (teoretycznie) sterowac
> nim"z palca' - tyle ze zdazylo mi sie juz zamordowac jeden egzemplarz
> czysto programowymi metodami - ot, on sie sklejal a ja mu slalem
> kolejne komendy AT - zamiast odpowiadac OK bredzil cos, bredzil az
> zdechl.
> Kitajce odwalily ekstrafuszerke, ot co!

chodzilo mi o sterowniki do windows, bo raczej wiekszosc
pracuje na tym systemie, a on ma to do siebie, ze bez
prawidlowo zainstalowanych sterownikow sie nie da...

co do dosa to sie zgadzam, a tak nawiasem
mowiac zawsze sie zastanawialem dlaczego
ludzie nie rozwiazuja problemow w najprostszy sposob tylko
zawsze staraja sie "kombinowac" komandy AT do bolu,
kiedy widac ze nic to nie da :)