DVD 2 pytania pilne!!!

Autor: Tomu$ (baton_at_iname.com)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 05:55:43 MET DST

1) Rzecz podstawowa tj. napęd - wiem że sporo o tym było - szczególnie
chwalony był Hitachi 2500 - ale to jedyny jaki widze 4x /24 x - czy to
juz nie przeżytek :
Sprawa wygląda tak - mam do wyboru:
Toshiba SDM - 1202 5x/32x - 400pln
Samsung SD 604 5x 400pln
Hitachi GD 2500 4x 414pln
Samsung SD 606 6x 440pln
ew. Pioneer DVD 103s 6x 475pln
Zależy mi również na szybkiej i bezproblemowej pracy jako CDROM (różne
kolorki płytek, zczytywanie CDDA, itp...
- jakieś sugestie??? - A może jakieś sajty z porównaniem, opinią o
tych modelach???

2) Druga rzecz to grafika - obecnie mam Viperka 550 i jestem
zadowolony... ale jest możliwość zmiany na coś szybszego więc chyba
konsekwentnie 770 (zwykły - ultra to jeszcze trochę too much $ :-)) -
a może jednak inne typy z rodziny TNT2???
BTW: Jak to jest z tym wspomaganiem odtwarzania DVD na TNT2 (wiem że
ATI ma pełne, ale ja chce także dobrej karty graficznej)
Jeśli chodzi o konfigurację to Celeron300A_at_463, Asus P2B (niedługo
P2B-F) i 64MB RAM (to też się trochę zmieni)

pilne!!! w temacie - oznacza że decyzję (wybór) muszę podjąć na
dniach...

czekam na wasze opinie - z góry THX
pozdrawiam

   Tomu$