Re: Nokia 449Xa Plus

Autor: Rafał Żebrowski (rafikz_at_polbox.com)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 08:07:46 MET DST

Larus wrote in message <376D06DB.D5FA552F_at_free.net.pl>...
>Hi
>Czy ktoś mógłby mi coś powiedzieć na temat tego monitora Nokia
449Xa
>Plus ?
>Odpowiedzi proszę na priv'a.
>--
>***Dawid "Larus" Paszkowski***
> ***<larus_at_free.net.pl>***
> "You can fool all the people some of the time
> and some of the people all the time but you
> cannot fool all the people all the time"
> --

Czesc.

Mam ten monitor od rownego roku i jak na razie jestem bardzo
zadowolony. Pracuje w 800x600 przy 85Hz (mozna wiecej, ale mi to
w zupelnosci wystarcza, a po co meczyc elektronike). Moim zdaniem
obraz jest bardzo ostry i wyrazny (kineskop Trinitron).
W sumie polecam.

Pozdrowienia
Rafał Żebrowski
rafikz_at_polbox.com (1 MB)