Re: DVD 2 pytania pilne!!!

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 01:19:43 MET DST

> - naped to DVD Hitachi 2500BX (zglasza sie jako Creative ale ma po
> prostu zmieniony eprom)

No jezeli tak to cofam opinie na temat napedu...przyznaje opieralem ja na
opiniach o poprzednich dokonaniach tej firmy, kiedy to pod plakietka
creative wystepowaly napedy nieco gorsze - oglednie mowiac.

> - karta Dxr3 to w rzeczywistosci karta Hollywood Plus firmy Sigma
> Designs (ze zmienionym epromem, oczywiscie). Jak wszyscy wiedza
> jest to praktycznie jeden z lepszych dekoderow na rynku. Obraz na
> monitorze, jak i na TV jest bardzo dobry.
Tu sie nie zgodze - jacy wszyscy? O Sigmie generalnie duzo bylo mowione ale
malo o dobrej jakosci dekodowania, generalnie niezle na TV za to kiepsko na
monitorze, polacznie z karta graficzna jest typu voodoo a wiec analogowe -
duzo lepsze sa tu karty z przejsciowka cyfrowa - cinemaster jest tu bodajze
najlepsza karta dostepna na rynku - cale zas rozwiazanie dekodowania w ten
sposob uwazam za anachroniczne juz nieco, przy obecnym sprzecie - zapycha
dodatkowy slot pci i w plytach ktore maja rozwiazanie 4/3 czy 5/2 robi sie
naprawde nieco ciasno - bylo to jednym z powodow dla ktorych pozbylem sie
swojej karty, przy obecnych mocach sprzetu najlepszym rozwiazaniem jest
pieniazki oszczedzone na taki sprzet przesunac w kierunku dobrej karty
graficznej z wyjsciem tv i wsparciem dekodowania+jezeli komus zalezy na
dzwieku dolby ac3 zaopatrzenie sie w odpowiednia karte muzyczna - w tej
chwili sa juz bodajze 2-3 rozne playery software'owe ktore w pelni wspieraja
takie rozwiazania - takze i tu ma sie wybor i nie przywiazuje sie do jednego
producenta i jego kaprysow co czesto jest wazne - bo czesto oprogramowanie
dostarczane z karta jest do bani i to nie tylko ze wzgledu na bledy a wtedy
liczy sie co firma robi by je rozwijac.