Re: DVD 2 pytania pilne!!!

Autor: Mariusz Studzinski (cecil_at_calia.daewoo.lublin.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 07:57:48 MET DST

On Thu, 24 Jun 1999 20:19:59 +0200, "Nightmare"
<za29170_at_capella.ae.poznan.pl> wrote:

>tego na pewno bym nie kupil...
>syfiasty naped i syfiasty dekoder. Swietna porada!

Fachowiec widze sie odezwal z rzeczowymi argumentami. Jak nie masz nic
do powiedzenia to moze lepiej milcz, ok?

A wracajac do sprawy:
Mam ten zestaw i oto troche faktow i moich wrazen:

- naped to DVD Hitachi 2500BX (zglasza sie jako Creative ale ma po
   prostu zmieniony eprom)
- karta Dxr3 to w rzeczywistosci karta Hollywood Plus firmy Sigma
   Designs (ze zmienionym epromem, oczywiscie). Jak wszyscy wiedza
   jest to praktycznie jeden z lepszych dekoderow na rynku. Obraz na
   monitorze, jak i na TV jest bardzo dobry.
- sterowniki Creative'a dolaczone na CD mialy kilka bugow (miedzy
   innymi: przesuniety obraz na TV, nie odtwarzanie ostatniego
   rozdzialu na niektorych plytach, itp). Na stronach Creative'a
   dostepna jest juz jednak nowa wersja zarowno sterownika, jak i
   aplikacji, ktora eliminuje wszystkie te bugi.
- moje wrazenia z uzytkowania sa narazie jak najbardziej pozytywne (i
mam nadzieje, ze takie zostana), dlatego tez zdecydowanie polecam ten
zestaw.

Mariusz Studzinski

Cecil_at_calia.daewoo.lublin.pl