Re: Zapytanie do Urzedu Antomonopolowego o praktyki producentow drukarek atramentowych

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Sun 20 Jun 1999 - 14:00:51 MET DST

Expert wrote in message <376A15A3.2016_at_friko.onet.pl>...

>Czyli definicja dumpingu w rozumieniu Unii Europejskiej .

O nie! Dumping definiowany jest jako:

1) Sprzedaż dóbr po cenie niższej niż koszt produkcji (nie licząc
subsysdiów!)

2) Sprzedaż dóbr na rynku po cenie niższej niż na rynku domowym, np.
sprzedaż czegoś po $100 w Polsce, gdy w UE kosztuje $250... Tu jednak można
się kłócić (polonizacja produktu itd.)

Więc sprzedawanie po kosztach produkcji NIE jest dumpingiem!

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur