Re: FIC VA503+ oraz Viper V550

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Sun 20 Jun 1999 - 14:11:48 MET DST

Tomek Besowski wrote in message ...
>Cześć Misiaczki!
>
>Tyle sie tu naczytałem o różnych przebojach z w-w kombinacją, że
>aż mnie trwoga zdjęłą!
>Gdyż:
>Włśnie miałem szczery zamiar nabyć drogą kupna żeczonego Vipera
>a tu czytam że sie komuś wykrzacza i wogóle....
>
>Noto jak z tym jest:
>Warto kupować,
> czy więcej się na p..dolę ze sprzętem niż będę miał przyjemności z
>grania?

KUPUJ!!! Z grania będziesz miał DUUUUŻO przyjemności! Namęczysz się parę
ładnych minut ze sprzętem, ale to się później opłaci...

>BTW - czy takie różne problemy są charakterystyczne dla 503+ z TNT ogólnie
>czy z Viperem w szczególności?

Z użytkownikami nieumiejącymi skonfigurować systemu! I to bez obrazy - też
swego czasu nie umiałem, więc teraz służę pomocą! (mam Viperka 550 AGP i
płytę na MVP3)...

Powodzenia!

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur