Re: Zapytanie do Urzedu Antomonopolowego o praktyki producentow drukarek atramentowych

Autor: ZED (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 00:11:41 MET DST

Hej!

TRM <lmssc_at_alpha.net.pl> w artykule news:376c8dcc_at_news.vogel.pl pisze...

> <ciach>
>
> Znowu się ośmieszasz. Myśl to nie boli!
> Jak jesteś taki doskonały ekspert to masz pole do popisu. Zacznij
produkować
> i sprzedawać głowice za połowę ceny oferowanej przez liderów. Będziesz
> najbogatszy w Polsce, a może na świecie.

Przykro mi, ale sam się 'ośmieszyłeś'. Sporo jest firm sprzedających
zamienniki oryginalnych atramentów właśnie za połowę ceny oryginałów.
I nikt z nich do pierwszej pięćsetki na świecie nawet nie aspiruje...

--
Pozdrawiam
ZED