Re: polskie znaki w faxach

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 12:12:36 MET DST

On 12 Jun 1999 01:56:38 GMT, Jerzy Grebosz <b2grebos_at_cyf-kr.edu.pl>
wrote:

>Uprzejmie prosze o pomoc, jakiego programu mam uzywac do faxowania
>dokmunmmentow zeby miec polskie znaki a nie kwadraciki (uzywa WIN98 wersja
>angielska) w faxach ktore wysylam? BitWare fax driver ktory przychodzi ze
>wszystkimi prawie modemami oczywiscie tego nie potrafi...

jesli czytasz regularnie grupe, to pewnie zauwazyles ze ludzie maja
problemy z drukowaniem polskich literek w wordzie. i byly opisy jak
sobie z tym poradzic (grzebanie w rejestrze, dodanie gdzies tam flags
8192). jesli chodzi o bitwara, to robi sie dokladnie tak samo. tyle
tylko, ze tam w rejestrze, w kluczu worda jest wpisana drakarka, a nie
ma wpisanego bitwara. wiec robisz tak, ze dopisujesz sobie "BitWare Fax
Driver" i tam wlasnie potem dopisujesz to flags 8192. i dziala.
przynajmniej u mnie. poza tym uwazam, ze bitwar jest the best do
faksowania. jakbys mial jeszcze z tym problem, to wal na priva.

>2.Z czym jest kompatybilny modem ASMAX 56Kbps, w niektorych programach nie
>wiem jaki modem wybrac, bo nie ma takiego modelu.

wydaje mi sie, ze w tych programach powinno byc ustawienie modemu HAYES.
moze to to, bo to standard. ale moze mi sie tylko wydawac...

zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl (20 MB)
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq