PowerDVD 1.5 i S3 Savage 3d

Autor: Nihgtmare (bogdan_l_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 06 Jun 1999 - 10:02:55 MET DST

Testowalem cos takiego u qmpla na k6-2 podkreconym na 400 MHz. Wyniki byly
koszmarne... do momentu gdy nie zauwazylem ze nieaktywna jest opcja (jakos
tak) "use hardware acceleration" - powinna byc uaktywaniona - w readme
goscie z cyberlink napisali ze obsluja funkcje sprzetowe tej karty, qmpel
wspomnial ze na dysku instalacyjnym "bylo cos z/o DVD". Ktos rozjasni to
moze? Co to moglo byc i jak sprawic by ten ku****** program dobrze zadzialal
z Savagem?
Nie wiem niestety jaka firma...a dysku firmowego chwilowo nie mial...
Przy okazji: z testow wyszlo ze karta wspiera tylko jeden(!) tryb overlay -
YUY2 - pozostale sa N/A
czy u was jest podobnie?
Poza tym te wyniki - w wideo od 50-100 klatek wolniej niz stary poczciwy ATI
Xpert...Hanba!
Drazac do konca - jak to jest z OpenGL ICD dla Savage'a - bedzie/nie bedzie?
Pytam bo widzialem ze do kwaka uzywany jest jakis dziwny stwor o nazwie
miniGL...
Jeszcze jedno - poszarpane krawedzie w PowerDVD - od czego to g**** zalezy i
jak z nimi
walczyc??? Sprawe zalatwilem podnoszac rozdzielczosc do 1024x768, potem na
1280x1024 - ale ta ostatnia jest na granicy wydajnosci mojej 15-nastki wiec
spasowalem... Moze ktos ma inne razwiazania???

Z gory dziekuje za rzeczowe info na temat,
Nightmare