Re: PowerDVD 1.5 i S3 Savage 3d

Autor: Nihgtmare (bogdan_l_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 06 Jun 1999 - 16:37:45 MET DST


Monika Tatrzańska <jdudek_at_hades.ds1.agh.edu.pl> wrote in message
news:7jdun1$eka$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...
>
> Nihgtmare <bogdan_l_at_friko.onet.pl> wrote in message
> news:375a2bf3_at_news.vogel.pl...
> > Testowalem cos takiego u qmpla na k6-2 podkreconym na 400 MHz. Wyniki
byly
> > koszmarne... do momentu gdy nie zauwazylem ze nieaktywna jest opcja
(jakos
> > tak) "use hardware acceleration" - powinna byc uaktywaniona - w readme
> > goscie z cyberlink napisali ze obsluja funkcje sprzetowe tej karty,
qmpel
> > wspomnial ze na dysku instalacyjnym "bylo cos z/o DVD". Ktos rozjasni to
> > moze? Co to moglo byc i jak sprawic by ten ku****** program dobrze
> zadzialal
> > z Savagem?
>
> Ja mam celerona i chodzi jak burza... 333a nie overklokowany
> ostatnio caly 2 godzinny film na full screen.
No dobra - jaki odtwarzacz?

> > Drazac do konca - jak to jest z OpenGL ICD dla Savage'a - bedzie/nie
> bedzie?
> > Pytam bo widzialem ze do kwaka uzywany jest jakis dziwny stwor o nazwie
> > miniGL...
>
> OpenGL pelny full ICD jest dostepny juz od baaaaaaaaaardzo dawna,
> dla kart z procesorem savage,
> nawet sa wersje zalecane specjalnie dla AMD.
> popatrz sobie biedaku na http://savage3d.sprint.pl
> co do minigl-a ktorego uzywasz to pewnie jest w katalogu quake, mini
driver
> i on
> "przeslania" pelnego ICD, przesun biblioteke opengl.dll z quake do innego
> katalogu i sprawdz czy chodzi, jak chodzi to wlasnie chodzi na ICD a jak
nie
> to sciagnij sobie nowszy driver ze strony jak wyzej i nie marudz,
>
> >
> > Z gory dziekuje za rzeczowe info na temat,
> > Nightmare
>
> Osiolek,
> ale mimo to caluski od moniki

Za caluski dziekuje,ale na miano osiolka chyba nie zasluzylem - karty tej
nie posiadam - mialem okazje postestowac ok. 2,5 godziny - co do quake i
reszty - opieralem sie glownie na informacjach napisanych m.in. przy
driverach fachmana wersja 2.9 - z nich to jednoznacznie wynikalo ze icd jest
ale do dupy i dlatego uzywa sie miniGL - ale przyznaje sie nie testowalem
quake'a - za to wystarczylo mi ze przy Unrealu mialem niezle problemy z
uzyskaniem zadowalajacej jakosci - po zainstalowaniu patcha i zmianie na
sterowniki Direct3D zaczelo to dopiero jakos wygladac - przy openGL bylo
bardzo slabo - sprzet niestety nie moj i nie mialem wystarczajaco czasu na
blizsze przyjrzenie sie sprawie.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:35:52 MET DST