Re: PowerDVD 1.5 i S3 Savage 3d

Autor: Maciej (macias_at_torun.pdi.net)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 10:01:17 MET DST

Hej,

>No dobra wkurzyles mnie ;-) - jakie wersje ATI Player i Cinemastera? Jakie
>pliki mam zamienic? tylko sie nie migaj... ;-)

;-)))))))))))))) Wersje tych programow sa na serio dowolne. Teraz np.
doszlo do dziwnej sytuacji u mnie. Zainstalowalem najpierw ATI,
pozniej CM, i ATI chodzi na engine CM ;-))) Ktory plik, to nie
pamietam, ale jak wejdziesz na moje bookmarki, to masz baaaardzo dobry
serwis imedia cos tam /patrz na adres/, tam z kolei jest link do
Rosji. No i tam masz juz wszystko czego mozesz chciec. Opis wlasnie
plikow, znaczenie ukrytych funkcji w rejestrze, kopiowanie panelu, etc
etc etc.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski              http://www.torun.pdi.net/~macias/
strona w czerwcu: podreczny backup, przeoczona ksiazka o programowaniu