Re: PowerDVD 1.5 i S3 Savage 3d

Autor: Maciej (macias_at_torun.pdi.net)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 11:53:32 MET DST

Hej,

>Jak Ty sobie wyobrazasz ze mialoby to wygladac -skopiuje biblioteke z
>jednego programu do drugiego i co myslisz ze bedzie to dzialalo
>poprawnie??? - nie poprawny jestes ;-)))

Oczywiscie. Probowalem i dziala. Chyba za malo czytales tekstow o DVD
/polecam linki z moich bookmarkow/ tam sa dosc szczegolowo opisane
nazwy i funkcje danych bibliotek.
Ja akurat zrobilem eksperyment na wyczucie /mam chyba intuicje ;-))/ i
poszlo.

>To ze ATI korzysta z engine'u cinemastera - nie znaczy wcale ze budowa tych
>programow jest podobna - zajrzyj sobie do katalogow z tymi programami.

Hehehe ;-))))))) Najpierw sprawdz, pozniej dywaguj.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski              http://www.torun.pdi.net/~macias/
strona w czerwcu: podreczny backup, przeoczona ksiazka o programowaniu