CIH vs. blad konstrukcyjny

Autor: work (brak_adresu_at_nie.mam.konta)
Data: Wed 02 Jun 1999 - 11:54:28 MET DST

Czesc
Bazujac na dyskusji o skutkach CIH i gwarancji:
1. CIH to "program"
2. Komputer sluzy do uruchomiania programow,
(wiec nawet jesli celowo uruchomie program zarazony CIHem
to uzytkuje komputer zgodnie z instrukcja ;)
3. CIH niszczy mi BIOS
4. Gwarant/sprzedawca chce kasy za przeprogramowanie BIOSU.

Co ja robie - rezygnuje z gwarancji i korzystam z rekojmii, a poniewaz
komputer zostal uszkodzony podczas normalnej i zgodnej z instrukcja
pracy - uszkodzenie jest skutkiem wady konstrukcyjnej
(lub ukrytej) towaru. Co wiecej moge wskazac ta wade:
brak np. zworki zabezpieczajacej przed skasowaniem BIOSu,
w sposob programowy (czyli niezalezny od uzytkownika).

Na szczescie ww. opowiesc jest wyssana z palca, ale poniewaz
zjawisko masowego niszczenia BIOSow zostalo nawet naglosnione
w TV, nalezaloby sie zastanowic, czy nie mozna ZMUSIC producentow
do bezpiecznego konstruowania swoich produktow.
Pozdrawiam
GeD