Re: CIH vs. blad konstrukcyjny

Autor: Klaudiusz Kulik (kulikk_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 05 Jun 1999 - 16:52:39 MET DST

Expert pisze:

[...]
> Wyobrazam sobie, ze to ma duzy sens.

        Prawdziwie ułańska fantazja... ;>

> To wszystko co moze wirus zniszczyc, uszkodzic, skasowac, ma byc
> zabezpieczone zworkami, hardwerowo, nie softwarowo.

        To może ja zaproponuję zworkę blokującą możliwość zapisu
danych do rejestrów karty VGA, bo jakiś nieopieżony wirusokleta może
napisać program, który będzie mi ustawiał parametry odświeżania
destrukcyjnie wpływające na mój monochromatyczny monitor VGA.
A zresztą... po co się ograniczać? Postuluję... co tam postuluję - żądam
natychmiastowego wprowadzenia zworki blokującej możliwość zapisu do
pamięci RAM! Przecież wirus może zniszczyć moje cenne dane znajdujące
się właśnie w pamięci RAM! Zdumiewa mnie, że jeszcze nie wpadłeś na
ten pomysł i nie zażądałeś od producentów płyt głównych
urzeczywistnienia tej wspaniałej i nowatorskiej idei.

> Twoj wybor to madry wirus, glupia plyta
> albo madry wirus i madra plyta .

        I zasmażka ;>

--