Re: CIH vs. blad konstrukcyjny

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 02 Jun 1999 - 15:34:26 MET DST

Co wiecej moge wskazac ta wade:
> brak np. zworki zabezpieczajacej przed skasowaniem BIOSu,
> w sposob programowy (czyli niezalezny od uzytkownika).
Programowa zworka jest - opcja Biosu.
Zworka ma byc nie programowa a hardwerowa.

> Na szczescie ww. opowiesc jest wyssana z palca, ale poniewaz
> zjawisko masowego niszczenia BIOSow zostalo nawet naglosnione
> w TV, nalezaloby sie zastanowic, czy nie mozna ZMUSIC producentow
> do bezpiecznego konstruowania swoich produktow.
> Pozdrawiam
> GeD

Juz sie to dokonalo.
Chen pochodzi z Taiwanu, tam gdzie produkuja tez plyty i nowe plyty sa
juz zabzpieczone przed kasowaniem Biosu.
Tak mi w kazdym razie napisalo 2 producentow, ze uwzglednili ryzyko
zwiazane z tego typu wirusami.
Jacek