Re: BX AT dla Slot1

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 20:07:10 MET DST

Dnia Mon, 31 May 1999 10:39:52 +0200, "winDoZo" <windozo_at_kki.net.pl>
napisał/a:

>Samo sciagniecie obudowy moze nie pomoc (cyrkulacja). Bedzie
>trzeba ustawic jakis wentylator przemyslowy :)

Przemyslowego nie mam, ale zwykly, domowy ustawilem :) Wczesniej
musialem go tylko "lekko" postukac bo warczal :) Stoi na szczescie pod
biurkiem a obok gra tv, wiec go prawie nie slysze.

>zwis ze musze
>zmienic.
>Nie.

A to dziwne. U mnie po eksperymentach z podkrecaniem C333_at_100 i
C366_at_100MHz czasami musialem wciskac inserta by sie w ogole odpalil z
minimalnymi ustawieniami..

>2x64 na
>Jak wiesz chcialem zrobic to samo, ale ekonomicznie mi sie nie
>oplacalo.

Mi i owszem - doplacilem.. uwaga.. 3 zlote :) Mialem 20,-, ale tak sie
zlozylo, ze 64MB podrozalo na tyle, ze roznicy nie bylo prawie w
ogole..

>Cholera zmienilem na te dwa Siemensy 64 i jeden mi dzisiaj padl.
>Wlaczam kompa rano a tu ...64MB. Padl calkiem. Jak tylko jego
>zostawie to piszczy ze nie ma pamieci. Dziwne.

Kurcze naprawde masz pecha. Ja juz nie pamietam co wyprawialem
ostatnio z pamieciami i nigdy nic zlego sie nie wydazylo..

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl