Re: Dekodowanie C+

Autor: NT (mientki_at_strefa.com)
Data: Thu 27 May 1999 - 21:48:14 MET DST

>1. w moretv jest funkcja PLL - do czego ona sluzy ?

Sa 2 sposoby sterowania tunerami - jak masz sieczke (4 ponakladane ekrany)
to ja uaktywniasz

>2. jaka ilosc linii testowych powinna byc odpowiednie do poprawnego
>dekodowania sygnalu c+ tak aby w polowie filmu nagle nie zaczely mi latac
>jakies paski po ekranie :)

Nie da sie tego powiedziec dlatego ze jak bedziesz mial caly cazerny ekran
to swiety Boze nie pomoze.... przy 70 w ++ powinno byc git

>3. dlaczego w "ciemnych" momentach moretv zwalnia mi do 16-17 klatek, gdy
>w "jasnych" scenach mam srednio 50-51 fps ??? wyraznie jest to odczuwalne
>wlasnie przy slabo oswietlonych scenach filmu.

ze wzgledu na metode i algorytm dekodowania - proponuje poczytac dokumenty
np Marka Khuna....

>4. jak mozna maxymalnie poprawic wydajnosc dekodowania w moretv (chodzi
>mi aby dekodowanie bylo podobne do tego z doertv, bez zadnych zaciec
>itp.)

Nie da sie - nie ten algorytm..... ale u mnie na P2 333 More TV chodzi
perfekcyjnie

MieNTki
http://tvmania.pl/