Re: Dekodowanie C+

Autor: C97 (cezar97_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 00:41:17 MET DST

Nightmare wyslal/a na grupe pl.rec.telewizja taka oto wiadomosc...

> No wlasnie ;-)))
> Na powaznie to co masz z nawiazka wystarcza do dekodowania C+ 640*480 YUY2 /
> 70 linii testowych, sprobuj wlaczyc/wylaczyc inicjalizacje PLL - sprawdz tez
> czy masz mocny sygnal.

widze ze kolega zna sie troche na tym wiec mam kilka pytan...
1. w moretv jest funkcja PLL - do czego ona sluzy ?
2. jaka ilosc linii testowych powinna byc odpowiednie do poprawnego
dekodowania sygnalu c+ tak aby w polowie filmu nagle nie zaczely mi latac
jakies paski po ekranie :)
3. dlaczego w "ciemnych" momentach moretv zwalnia mi do 16-17 klatek, gdy
w "jasnych" scenach mam srednio 50-51 fps ??? wyraznie jest to odczuwalne
wlasnie przy slabo oswietlonych scenach filmu.
4. jak mozna maxymalnie poprawic wydajnosc dekodowania w moretv (chodzi
mi aby dekodowanie bylo podobne do tego z doertv, bez zadnych zaciec
itp.)

jak odpowiesz na te pytania to bedzie cool i bedziesz mial zaliczony
dobry uczynek :)

--
// @ cezar97_at_ulgo.koti.com.pl