Re: Zepsulem twardy dysk :(((

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Thu 27 May 1999 - 00:04:13 MET DST

[hk] wrote in message ...

>no to ludzie!! robimy notebooki ze swoich pc'tow i wszystcy wyrywamy 40 pin
>!! (a moze 39 ;-)

Chodziło mi o to, że niedawno ktoś tu pisał, że taśma FDD w notebooku ma dwa
razy mniej pinów niż w stacjonarnym PC, a przecież napędy są takie same.
Ktoś odpisał, że co druga żyła to ziemia...

>ROTFL!

Możesz mi wytłumaczyć z czego się śmiejesz? Wydaje mi się, że wiadomość,
którą podałem, jest poprawna... Wiele rzeczy w kopach jest zrobione stasznie
na wyrost - przykład: skrętka sieciowa. Jest 8 żył, używane są 4. Albo kabel
szeregowy: z 25 pin da się zrobić 9 i też działa - to nie może być żaden
multiplexing...

>ps: na poczatek WY - ja zobacze co sie stanie :))))))

;)) Też bym nie ryzykował. Tak na wszelki wypadek...

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur