Dekodowanie C+

Autor: Wu-Brat (airman_at_friko3.onet.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 12:18:20 MET DST

Mam problem z dekodowaniem C+, uzywam MoreTv 3.10, dziala, ale na przemian
raz mam obraz oki, a raz zakodowany, dzwiek dekoduje Real Time Canal+ Sound
Decoder, dzwiek dziala i nie robi zadnej sieczki...a obraz to roznie...
Czego to wina wolnego komputera ? Chyba nie no bo sprzecik jest w maire
szybki ?
Moze to wina konfiguracji programu czy windows 98, nie wiem wirtualna pamiec
czy co ?
Co mozna uczynic aby decoding dzialal plynnie ?
Moj sprzet to :
Plyta Abit BH 6
Celeron 300A @ 450
 Ram 64 mb 8ns
 hdd 2x 1,1gb caviar
                 1,7gb fujitsu
 grafika STB Velocity 4400 wersja PCI 16mb
karta tv Aver Media Capture 98 (widzi ja jako Fly Video II)
 dzwiek Sound Blaster Live wersja OEM
 Cd-ROM 36x CTX
 modem Request 33,600 wewn.
 monitor Hyundai 17" DeluxScan 7770

Prosze o w maire szybka pomoc, chcialbym cos obejrzec jeszcze .

--
Odp. na priv bardzo prosze :
Wu-Brat