Re: Ostroznie z callbackiem!

Autor: Roman Woznicki (rwoznicki_at_poznan.home.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 10:01:37 MET DST

[ciach]

> Chłopie, może i masz rację, możesz do upadłego kłucić się w sądzie, ale
> pomyślunek jak cegła w maju. Jak sobie wyobrażasz darmowe cokolwiek od
> telekomuny.

Chyba nie nadazasz? Nie od telekomuny. To operator callbacku powinien placic
za to polaczenie. Jezeli klient placi za karte dostepowa "XX godzin w
internecie", to ma prawo sadziec, ze koszty zwiazane z tymi polaczeniami ma
juz za soba.

> Acha ten jeden impuls to mógłbyś sobie darować. Łącząc się codziennie z
> interkiem tracisz na tym 5.70 zł, czyli jednego hamburgera w MacDonaldzie.
> Chyba na chusteczki do nosa wydajesz więcej (bo na papier toaletowy to na
> pewno)

Jezeli tak podchodzisz do tego, to po diabla caly ten callback? Po co
wyliczenie, ze zamiast 0,25 zl placisz 0,21 zl. Wydawalo mi sie, ze te karty
powstaly glownie dla oszczednosci pieniedzy.
Pomijam sytuacje (u mnie dosc czesta), gdy automat callbacku oddzwanial za
3-5 razem (mam takie przypadki na billingu). W takiej sytaucji 3minutowe
polaczenie kosztowalo tyle co z 1minutowe z komorka.

Krzychu